czwartek, 9 sierpnia 2018

Sesja roczkowa smash cake - Jasiu i Szymon

Dziś słowa są zbędne ale.... dokładnie rok temu urodziło się nasze największe szczęście, największa duma, najcudowniejszy skarb i największe wyzwanie. Przez ten rok wydarzyło się tyle, że moja głowa nie jest w stanie tego objąć - jakim cudem w ciągu 365 ten mały człowiek tak wiele się nauczył, tak wiele osiągnął, tak bardzo się zmienił i stał się... dorosły. Czasem mam wrażenie, że zaraz ucieknie mi na studia (albo gdzie tylko będzie miał ochotę). Szok, wzruszenie... ale i niezmiennie uśmiech i niekończące się szczęście. Dziękuję, że Cię mam <3

Zapraszam na podwójną sesję roczkową moich ukochanych dwóch bąbli... a na końcu mały bonus :)















































I obiecany bonus :)

09.08.2017.  Jakoś 12:30. Niecałe 5 godzin przed porodem. Tak wygląda kobieta, której się wydaje, że ma już bóle porodowe. Ale byłam z siebie dumna, że tak pięknie daje radę z moimi oddechami z jogi. :)
 

Pozdrowienia od szczęśliwej rodzinki :)

1 komentarz:

Little ballerina - sesja rodzinna

Wracamy do zapowiedzianej już wcześniej sesji cudownej rodzinki. Tym razem w roli głównej Tosia, która wymarzyła sobie zdjęcia w stroju bale...